Livet är underbart

Det är slutet av april månad. Solen skiner och det börjar bli varmare i luften. Blommor börjar slå ut här och var och det är på väg att bli grönare.
Nätet sitter upp på beachplanen i bolougern och vi har redan tränat flera gånger.
Jobbet börjar kännas lite roligare nu eftersom det händer lite grejjer.
Men det bästa av allt är att jag är kärare än någonsin! :D Det är ungefär 1 år sedan vi träffades för första gången. Och vem hade kunnat tro att det skulle bli såhär bra :).
Jag tänker på dig flera gånger om dagen och blir sprudlande glad varje gång du ringer.
Och när jag ser dig kan jag inte låta bli att le och känna i hela mig hur glad jag är som har dig.
Du verkar alltid veta vad jag behöver och när jag behöver det. Du känner mig så bra redan :)
Vi skrattar tillsammans nästan varje dag. Jag kan prata om allt med dig och du lyssnar alltid.
Du är lika gossjuk som jag så jag får krama och pussa på dig hur mycket jag vill :)
Små söta sms som kommer precis när man behöver dom som mest.
När du ser på mig med dina bruna ögon och talar om för mig hur mycket du älskar mig. Och jag kan se att du verkligen menar det.

Jag längtar......

image580

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godingar!!

2008-04-23 @ 17:07:08
Postat av: Eken

Okej! VEM gör anonyma inlägg :P

2008-04-23 @ 21:30:35
Postat av: Kärstin ju

Jaaa det var jag, OKEJ??!:-s Jag hade fyllt i mitt namn och
bloggadress för en gångs skull och gick tillbaka från verifieringen av bokstäverna för att göra två utropstecken, och tydligen försvann all min info när jag klickade emellan. Skulle inte ens brytt mig i att erkänna om det inte var för att du är datakunnig och förmodligen har koll på IP-adresser så jag blir avslöjad ändå:-)Nu återgår jag till mina kvällsrutiner. Kram på er turturduvor där.

2008-04-23 @ 23:50:57
URL: http://hockeykristin.blogspot.com
Postat av: eken

Värsta erkännandet. hehe

2008-04-24 @ 07:49:03
Postat av: Kristin

Eller hur:-) Var tvungen att lägga mig ner flera minuter efteråt. For real.

2008-04-24 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0