jaja jag vet

att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen nu på några dagar.
Sanningen är den att jag varit helt slut, förstörd och förbi hela helgen. Jag har nog inte repat mig än tror jag.
Och det är INTE för att jag supit skallen av mig och legat bakis. Utan jag har faktiskt jobbat :D
Duttiga jag. :)
Ris uppgradering på röntgen under helgen. Jobbade i fredags mellan 08.00-00.00. Var hemma i ytter harnäs ungefär vi 00.30. Ungefär 1 timma senare rullade en st full Peter in och väckte mig. Efter en stunds surrande och jag återigen fick somna om vaknade jag igen av att han pratade i sömnen. Och så höll det på mest hela natten :S
Lördag morgon kl 07.00 var det dags att stiga upp igen för jag började jobba igen kl 08.00.
Jobbade fram till 13 taget och gick ungefär som en zombie genom hela dagen.
Hasse sa åt mig att "Nu får du faktiskt börja äta normalt igen så du blir dig själv igen". Mmm jaja tänkte jag, himlade med ögonen och jobbade vidare.
När jag slutade hade jag tänkt träna. Släpade mig upp till gymet och upptäckte att dom hade stängt!
Åhh va sköööönt! Då ska jag åka hem och sova. Sagt och gjort. Åkte hemmåt och stannade på vägen för å handla lite mat. När jag väl kom hem kastade jag mig på soffan och tog mig en allvarlig funderare på om jag verkligen orkade gå upp ur soffan för å äta....  Då dundrade Peter hem oxå. Och vi gick och lade oss båda två i sängen istället. När jag precis var på väg att slumra in så ringer beredskapstelefonen! Men FAAAAN!
Gissa om det kom en eller två dåliga kommentarer ur min mun just då. Jag muttrade nog det ena efter det andra.
Efter det var det ju ingen idé å sova! Så jag åt istället... :-=
Efter maten slumrade både jag och Peter en stund iallafall. Sen tog vi en sväng till valbo och handlade lite grejjer till hans bil. När vi kom hem sov jag en stund till. Jag va lite trött.... hehe
Söndag trodde jag att jag ÄNTLIGEN skulle få sova ut. Meeeen icke! Beredskapstelefonen ringer kl 8.30!!!
Men för i HELVETE!! Till råge på allt hade min mobil lagt av under natten och jag hade ingen laddare. Och det innebär att jag inte kan ta mig in på landstinget via min dator hemma. *SUCK* Sånt här händer bara mig....
Jag bestämde mig snabbt för att den här söndagen skulle spenderas i soffan görandes absolut nada! Sånt gör man inte så ofta :)
Sagt och gjort. Peter sprang upp och ned och snickrade på sin garderob. Själv låg jag nedbäddad med täcke och kudde i soffan med fjodor i näven zappandes. :)
Vid 18 taget drog vi iväg en sväng hem till Lisa och åt stekta bullar. GOSSE va gott! Den som inte har provat MÅSTE prova. MUMS!
Kvällen avslutades med The notebook och gos i soffan :)

Måndag.... Zombie hela dan. Både jag och Hasse, hade ingen koll på nått. Snacka om virriga. hehe
Å idag är det tisdag. Fortfarande trött som ett as, det regnar ute för jag vet inte VILKEN DAG I RAD! Och den här jävla månaden bara släääääpar sig fram.
Så aa... Trött är nog ordet som summerar mig just nu.

SOLEN TACK!

Vi kanske ska göra en soldans.... eller nått  =)

image561

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0