It´s all gooood. Almost...

Det känns faktiskt som att livet leker just nu. Helt plötsligt efter Allsvenskan är slut har jag massor mä tid å göra av mä.... Trodde jag iallafall. Visst vardagarna går ju inte ut bara på att jobba och sen träna längre. Men jag har ändå på nått sätt massor att göra. Allt man inte hann med under serien händer nu istället.
Och jag som trodde att det skulle hägra lediga helger framöver. Sen serien var slut har jag inte haft tomt en endaste helg! Och det ser lika fullbokat ut åtminstonne april ut. Och längre framöver oxå för den delen...
Fast jag ska väl inte klaga igentligen. Jag gillar ju faktiskt att ha mycket å göra :)
Och nu måste jag klämma in "Åka till kolbäck å träffa tvillingarna" på agendan oxå :D

Det känns som att man har massa saker att se fram emot nu oxå. Allt det tunga börjar lätta upp lite.
Det börjar bli vår och snart är det sommar. :D

Det enda som stör mig är att jag fortfarande inte lyckats gå ner i vikt.... hum... Förra veckan skulle jag ju vara duktig å springa. Efter EN löprunda i hemlingby blev jag TOKförkyld. KUL!!
Nästa vecka MÅSTE jag röra på mig. Blir galen snart! Bikinisäsongen är ju snart häääär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0