Gomorron

Vaknade kl 6.30 imorse av en liten kille som kom och lade sig bredvid mig. Nu är kl snart 10 och jag är nyduschad och ordningjord för att åka.
Idag ska nämligen jag, Peter och Rasmus åka till Ljusdal för att träffa Petes mamma och syster. Det är första gången jag träffar den sidan av familjen.
Jo, jag är lite nervös faktiskt. Men jag tror det kommer gå bra :)

Jag lyckades fortsätta på den nyttigare linjen matväg även imorse föresten
Frukost: Smoothie (naturell lättyoghurt, frysta jordgubbar och 1 banan), 2 st ägg och 2 klyftor honungsmelon. Gott! Fast mättande vettefan... :S Har en känsla av att jag kommer bli hungrig snart igen :\

Näpp nu äre dags att åka. Metropolen Ljusdal, here we come!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Läskigt att möta svärmor, men du lyckas nog charma henne =)

2008-04-05 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0