Ett ord...

TRÄNINGSVÄRK!! Phew... Tänk att man hade muskler iallafall va =) Det va ju ett tag sen man rörde på sig såhär intensivt så det är väl kanske inte så konstigt att man är lite sliten nu. Efter allvenskan blev det ju ett abrupt slut på träningen i över en månad. Dom första två veckorna va det kanska skönt... Men sen började jag nästan klättra på väggarna. Såhär i efterhand kan jag säga att jag faktiskt på riktigt blir olycklig om jag inte får röra på mig och träna. Det knepiga är bara att det inte handlar om vilken träning som helst tyvärr... jag är inte en sån som glatt skuttandes lallar iväg till ett gym och kör 2 timmar. Nä... Det skulle nog krävas mycket å få ur mig ur soffan för å göra det.
Nä.. det är ju just volleyboll eller beach som är livet! :D Och som tur är har ju vädret varit fint den här veckan.
Enda dagen jag inte tränade beach var i tisdags. Men då gick jag upp på gymet här på jobbet istället och körde 1 timma. Igår spelade vi oxå beach i en 3 timmar ungefär. Åboy va träningsävärk jag har idag. Jag kan knappt gå....
Det är sådär så man får kasta sig ner på toan ni vet..... =) Fast i hela kroppen faktiskt.... jag har saknat er muskler :P

Satt och åt lunch och hörde två kollegor prata om att idag skulle dom minsan flexa ut lite tidigare och gå ut. Det äääär ju så vackert vääääder. Mmm... Å va gör jag då. Jo jag sitter i supporten!! *hmfr* Inte så poppis å lämna den för å sätta sig ute å glassa i solen...
Men ... kl 17 är det beach träning. och igår var det fortfarande varmt vid den tiden och vi spelade i t-shirt.
Och snart ska jag nog ändå smita iväg och köpa en glass tror jag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0