En sååå långsam vecka

Det här måste vara den långsammaste veckan på länge alltså!
Jag vet inte vad det beror på heller riktigt..... eller ja... Brist på pengar kan ju vara en grej =)
Diana och jag har tagit lunchpromenader varje dag den här veckan. Och i tisdags så bestämde vi oss för att ta en runda ner på stan och "fönstershoppa" lite. Personligen vet jag inte riktigt vad ordet innebär.... Gå och titta på skyltfönstrena och bara bli ÄNNU mer sugen på att handla?? Väldigt dumt enligt min mening.
Men hur som haver begav vi oss ned och gick raka vägen in på Gina Tricot. Dvs min favoritaffär. *SUCK*
Det var snygga kläder precis överallt! GAHH!
Efter det gick vi vidare till Indiska. oxå skitsnygga kläder överallt. Blääää för å va fattig. :(
Igår bestämde vi oss återigen för att ta en runda ner på stan och titta lite... Låt oss säga att den här gången blev det inte bara att titta... =) Jag liksom råkade köpa en liten grej. Typ en liten linne/tröja/klänning aktig grej. =) Iallafall så var den jättebillig. =)
Men idag blir det ingen runda ner på stan, idag tar jag nog och traskar genom bolougern istället. känns lite säkrare så. hehe

Iallafall så... Känner jag mig mycket piggare på nått sätt nu. Har gjort dom senaste två dagarna här. Konstigt....
Men känner mig pigg och sugen på att göra grejjer. Igår när jag kom hem från jobbet började jag tokstäda,laga mat och tvätta samtidigt. Tittar jag tillbaka på dom senaste veckorna har jag mestadels legat nedkrupen i soffan under täcket stirrandes på nån serie på datorn... 
Ikväll ska jag nog träna :D


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Pratade precis om att denna vecka gått så tokfort, snart helg nu:-)Åå du måste visa mig alla snygga paltor du ser i affärerna, du som verkar ha ett tränat öga. Hittar aldrig nåt att hänga i julgranen. Kramar

2008-04-17 @ 17:00:58
URL: http://hockeykristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0