Det blev så ändå...

Jag som hade lovat mig själv att vila kroppen idag. Men blev det så... NÄE! Jag, Lisa, Anders och Björn åkte iväg och skulle beach. Med hög förhoppning eftersom det va toookvarmt ute.
När vi närmar oss planen ser vi ett stort gäng sitta därnere. Och ju närmre vi kommer ser vi att dom har fest och att dom är rätt så unga. Ungefär 17 års ålder gissar vi på.
Jahapp tänkte vi och började bolla väntandes på vår tur när en kille som tydligen tyckte han va skitcool sittandes med en cigg i käften och solbriller utbrister: "Öhh, hallåt! Kan nån säga åt dom dära att vi tänker vara här länge så dom kan gå härifrån"
Varpå jag känner hur jag börjar koka. Slutar bolla och vänder mig om till killen och säger "Du! På den här banan turas man om att spela"
Killen - "Ja.. jo.. så kan vi ju oxå göra"
Sen höll han käften resten av tiden vi var där.
SNORUNGE! Vet du inte att man varken får dricka eller röka innan man fyllt 18!! :P
Iallafall så blev det bara nått set för mig för sen åkte jag hem till Peter och hade grill å myskväll :)

Imorrn blir det först hudik för att fira Peters brorsa som fyller 20. Sen åker vi till Elins inflyttfest en sväng och umgås lite där. Efter det drar vi faktiskt vidare hemåt igen för en Girls Night Out!
För jag, Petra och Kristin tänkte prova på det nya stället Blue Moon Bar. Ja jag veeet... VI? Prova ett nytt ställe?

Ähh.. man vet ju aldrig. Blir det kasst så drar vi väl vidare bara :)

Det är ju Girls night out! :P


image591

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hälsa Hudik från mig! Och skynda dig tillbaka till Gävlet för en oförglömlig kväll;-)

2008-04-26 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0