Dagarna som gått

Torsdags blev ju som sagt då utomhuspremiären för beachsäsongen :)
ÄNTLIGEN har solen kommit. Förhoppningsvis för att stanna ett tag. :) Både torsdag och fredag blev det beach.
Lördag drog jag, Peter och Rasmus iväg till Norrtälje för att fira min mellersta bror som fyllt 40 och hans grabb som fyllt 13 år.
Herregud va tiden går! Jag fick mig ett riktigt wakeup call när jag kom dit iallafall.
Jag klev fram till grabben och sa grattis på födelsedagen och gav honom ett kuvert med 200 kr. Såååå svårt å handla presenter till 13 åringar. Han sa tack och vi började prata. Och jag kläcker ur mig:
- Oj, har du ont i halsen eller?  Varpå han säger lite förnärmat: - Öhh.. nää! och kliver därifrån.
Och i samma ögonblick han avslutade meningen fattade jag ju. Åhh vicken idiot jag ääär!!!
Killen är ju i målbrottet. Stod där i min ensamhet och ruskade på huvudet och bannade det jag kläckt ur mig när jag helt plötsligt fattade en sak till. Men oj! Han är verkligen inte liten längre..... Hum.....  I mina ögon har han fortfarande varit en liten grabb som leker med bilar och i sandlådan. Där fick man sig ett litet wakeup call.
Hela kvällen blev iallafall lugnare än vanligt när vi syskon träffas. Det blev jättegod mat, dryck och trevligt umgänge.
Men lilla Hannes höll på att få tänder och var lite febrig medan Peter oxå höll på att bli sjuk. Så det blev rätt lugnt :)

Söndag kunde vi starta vår resa hemåt igen vid 13 taget. Och det blev lite McDonalds på vägen :P
När jag kom hem passade jag på att kratta lite på gården och ställa iordning allt. Man vet ju aldrig, snart kanske det blir grilla av :P

Måndag: Jobba som vanligt... inte särskilt upphetsande. Däremot fick jag ett sms framåt eftermiddagen som talade om att min beställning på kläder hade kommit från ELLOS. :P WIHOO! Lycka!
Åkte förbi på vägen hem från jobbet och hämtade grejjerna. En rödvit rutig tunika. Den kändes skön och var snygg. Däremot är jag lite mer osäker på den andra jag köpte.... Kändes vääääldigt lång. Jag vet inte.... vad tycker ni?



Efter jobbet blev det beach igen. Ungefär 3 timmar! SÅÅÅÅ KUUUL!!! Förhoppningsvis blir det en sväng till gymet idag och sen beach efteråt. Känns underbart att få träna igen.

Nu frulle!

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack för kramen, uppskattas otroligt mycket. undrar varför vissa dagar bara känns skit? låter kul med beach iallafall :) kram

2008-04-22 @ 10:51:47
URL: http://paulinat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0