Verksamhetsplanering = PARTY!!

Hoppas jag iallafall.... Det va så förra året iallafall.
Alla verksamhetsplaneringar jag varit på sen jag började på IT 99 har varit.... Trista, gråa....aa... lugna helt enkelt.
Men förra året!! GOSSE säger jag bara!
Folk satt och hoppade sista timman. Och när det var slut väntade lekar tillsammans.
Det korkades upp på en gång. Öl, vin, cider, whiskey... you name it.
Efter lekarna gick alla och duschade och samlades naturligt inne hos Klas och Daniel eftersom det var dom som hade musiken med sig. Ers Jons höll vi till på då. Där fanns inga grannar vi kunde störa med vårt nattliga festande. Så festen höll på tills dom sista lade sig vid 6.30 på morgonen. Själv höll jag bara ut till 4.... dåligt...  :P
Denna verksamhetsplanering innehöll sovande folk på ängen, fasthållning av folk för att dra av dom skorna och kasta ut dom genom fönstret. Skor hittades ute på ängen dagen efter. hehe
Det var även fotbollsspelande kl 5 på morgonen och korttagning på sovande chefer mitt i natten.
Ja.... det säger väl rätt mycket om gänget.
Efter förra årets händelser så har nu festagänget fått våra egna härbärgen lite vid sidan av resterande som kanske vill sova. :P
Så Kungsholmen! Here we come!! To-fre smäller det!!
IT-enheten is on there way!!

Återkommer med blogg och bilder på fredag om händelserna. :P

Lägger in en bild på fjolårets plåtande av en st sovande chef. Detta var väl vid 2 taget på natten. Dom ser rätt pigga ut tycker jag :P

image237


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0