Tjat funkar ;)

Ännu en rolig helg har passerat. Fredagen spenderades mysandes i soffan med Rasmus. Glass och popcorn och film :) Först var vi och tränade volleyboll såklart då. Han tycker det är jättekul å vara med. Teknikträning redan vid 4 års ålder, det MÅSTE ju bara ge resultat.
Han kommer kicka ass med mig när han är 20 och jag är 45 å fortfarande ränner omkring på beachen med skrynkel å gäddhäng. hehe

Lördagen kom mamma och pappa. Så drog vi iväg till IKEA och gjorde av med lite pengar till nya lägenheten. Närmare bestämt en 800 kr..... jaja, det var det värt. BARA grejjer jag behövde. Nästan..... =)
Sen bar det iväg hem för å göra sig iordning till fest hemma hos Björkman. Trevlig fest med tilltugg. Slutade med att jag flippade ur som vanligt och sprang omkring med en wipped cream tub och skulle spruta i munnen på alla. smooth....
Kvällen var jättekul. Jag och Peter hade spenderat nästan hela kvällen med att tjata på att Asp skulle komma ut med oss. Men han var sååååå motvillig. Men vem dyker inte upp utanför HB precis när vi kliver ur taxin. hehe. Tjat lönar sig ;)
In we went och dansade som galingar. Träffade på Mirre nästan det första vi gjorde. Jag tog några svängar runtom med henne oxå. Träffade på massa tokigt roligt folk. :) Det händer alltid saker när man är med Mirre. hihi
Och fastän Kristin vet mycket väl att hon inte klarar sprit speciellt bra så drack hon ändå 1 bayliss, i white russian och ca 3 strawberry daquiry.... Jag tror dom flesta kan gissa vad det resulterade i senare på natten... OCH dagen efter...  *host host*
Och jag hade lovat Rasmus att åka till leklandet på söndagen. Men tack och lov mådde ju Peter oförskämt bra och kunde köra oss dit. sååååå snällt. :)
Var dödligt trött söndag kväll och kunde knappt vänta tills jag fick gå och lägga mig. Sov oavbrutet sånär som på några besök in till Rasmus då som vanligt.
Rasmus väckte mig kl 6 imorse. Konstigt nog så kände jag mig pigg just då :) klev upp faktiskt. Det har nog inte hänt på typ.... några år att jag klivit upp så tidigt och varit i tid till jobbet. hehe  Peter såg ut som ett frågetecken när han såg mig uppe.haha

Men nu börjar det slå tillbaka lite. Kl är nu 11:06 och det svider verkligen i ögonen. Skönt att jag får åka hem sen och sova. mmmmm

Bilder från kvällen

              

              

                   

         

Kommentarer
Postat av: Mirre

hahaha, ja jävlar...snyggare har man juh vart.. snor bilderna av dig... =)

2007-09-10 @ 21:46:52
Postat av: Petra

Åh jag vill oxå festa. Saknar er alla :)
Men tænk va många drinkar jag kan køpa før pengarna jag kommer tjæna. På torsdag ska jag træna før førsta gången. Ska bli så kul! Kanske ska få følja med på turnering næsta helg oxå.. bo på hotell å grejer. hihi.

2007-09-11 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0