This is the year! This is the time!

YES!! Idag mår jag bättre. Fortfarande lite mosig kanske.. men mycket bättre. Måste verkligen träna ikväll. Det ska bli så jäkla kul!! :)
Träning ikväll och imorrn. Sen Uppsala Cup lördag och söndag. Ska bli så himla roligt.
Vi blir inte så många spelare tror jag så alla får se till att hålla sig friska och krya och utan skador.

Jobbet har varit asdrygt idag. Förmiddagen var jag ute och åkte lite i Andersberg. Lämnade tillbaka en Tunn klient mm.
Sen kl 12 idag har jag suttit i supporten.... BLÄÄÄÄ!!
Idag är användarna OVANLIGT sega. *suck*  Om man inte va på dåligt humör så blir man....
Ähh! Ska träffa min ögonsten efter jobbet idag. Äta i stan och sen kolla på lite vinterkläder åt honom. Blir mysigt :)

Sen är det bara iväg och ladda för träningen. Ikväll har herrarna träning oxå. Vi ska stanna kvar och titta på dom, kanske hjälpa några av dom med lite teknik.
Lycka till älskling!!

Div 1 spelachemat för oss har kommit oxå:

Borta 13/10 -07 Skellefteå - Sätra
Borta 14/10 -07 Norsjö - Sätra  

Hemma 20/10 -07 kl 13.00
Sätra - Sundsvall (Polhemsskolan)
 
Hemma 27/10 - 07 kl 15.00 Sätra - Vännäs (Polhemsskolan)
Hemma 28/10 -07 kl 13.00 Sätra - IKSU   (Polhemsskolan)

Hemma 17/11 - 07 kl 15.00
Sätra - Skellefteå (Polhemsskolan)
Hemma 18/11 - 07 kl 13.00 Sätra - Norsjö   (Polhemsskolan

Borta 24/11 -07 Vännäs - Sätra
Borta 25/11 - 07 IKSU-Sätra  

Borta 8/12 - 07 Sundsvall - Sätra

KOM OCH TITTA!!!

This is the year! This is the time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0