Ähmeh!!

BAAHH!! Kan dagen gå någe segare eller... vad äre för FEL!
Jag tycker jag har jobbat som en dåre exakt hela dagen. På förmiddagen var jag och installerade Zebra skrivare till förbannelse..... *puh*
Tog en snabb lunch och drog genast iväg på nästa jobb. Ominstallation av 6 datorer. Trodde jag ja.....
Det slutade med 12 datorer!! Efter att jag jagat omkring i korridorer, plan upp och ner och slutligen kom tillbaka till IT så var jag helt SÄKER på att klockan måste vara minst 16.30 iallafall.... WTF!! kl var bara 15.30.... men va FAA.....
Aha.....  Å eftersom fröken Ekdahl ligger rätt skapligt efter i flexen så var det inte frågan om att stämpla ut och gå hem en fredag em.... nene. De va bara å så fint sätta sig ner på sin plats och fortsätta jobba...

Jag längtar hem till min sköna soffa!! Sen har jag träningsvärk... Det är synd om mig idaaaaa!!
Så om nån vill komma och laga mat åt mig så får dom gärna göra det =) Ta gärna mä lite fika till efterätt :P
hehe

Jaha näe... tiden går...

Nä brudar. Imorrn smäller det. Uppställning kl 07:15 PIIIP!! På tårna på tårna på tårna!!
VI SKA KRIGA!! :p

Pööözz

image236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0