ahapp

Det va dere.....  Alla andra har ju varit sjuka så varför inte jag. Och tittar man tillbaka så har jag ju varit frisk aaaalldeles för länge. Ja tänk! Det vore ju skandalöst å få vara frisk mer än 3 månader i sträck va!!
SKIT!!!
Låg och snurrade i sängen hela natten. Frossa, illamående och ont i huvet. Frös som en dåre när jag steg upp imorse. Bara å kasta i sig några alvedon, jag har verkligen inte tid å vara sjuk. Inte råd heller för den delen. ABSOLUT inte råd! Så nu har jag suttit och frysit hela jävla dagen! Vill bara hem å lägga mig å sova....
Blir ingen träning idag antar jag.... Funkar bara inte. Hjärnan har varit som gele idag och kroppen ännu värre...
FAN det är ju Uppsala cup i helgen!! Träningar!! Jag måste bli frisk till imorrn... det här går inte!!

Längtar efter dig!! Du måste skynda dig hem igen för jag är gossjuk och måste tas om hand. hihi
Puss min älskling!!

image233

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0