SHIT vicken helg!

Å shit vicken helg säger jag bara. Jag LEVER för volleyboll just nu :D Tänker, andas och äter volleyboll.
Med träning tisdag, tors och fredag så var man lite mör i bena. Men vad gör det när man har två roliga volleybollmatcher framför sig :P

Fredag var jag ledig från jobbet och Peter oxå. Så jag, han, Lisa och Asp drog iväg till Sågmyra och gjorde av med lite tusenlappar på Lager 157. NIIICE!!! Värsta jeans paradiset. :P
På vägen hem mellanlandade vi på Valbo köpcentrum. Käkade och shoppade lite till.
Jag och Lisa var tvugna och shoppa bort våra sorger för att vi inte fick se Takida på torsdagen. :P
Sen var det bara hem och träna och ladda inför lördagen.

Sov oroligt hela natten mot lördag. Laddade hela natten tror jag :P
Vaknade vid 9 och var helt pirrig. Matchen var inte förrän kl 15 så man fick ju vänta ett tag.
När det äntligen var dax för match tror jag alla var överladdade. SHIT va vi spelade. Vi spelade som GUDAR!! :P
Mötte Vännäs som är ett av dom bästa lagen i serien. Vi VANN!! Med 3-0!!! WIIIIIIIIII!!!! Referat från tidningen

Efter matchen var det bara hem och göra sig Schnygg och dra vidare till Absint för å käka middag med kollegorna.
Trevlig kväll men jag började ganska snabbt å gäspa så jag och Peter drog hemmåt vid 21 för en lugn kväll framför tvn.

Även denna natt måste jag ha laddat för jag sov oroligt nu mä.
Vaknade och kände mig alldeles pirrig. Tittade på kl och såg att den stod på 6:45.
Satt mig halvt upp och lutade mig över Peter och tittade på honom med stora ögon. Ruskade på honom lite. Han tittade upp med nyvakna ögon och sa irriterat "Men shit va pigg du är då". Och jag som ALDRIG är pigg på mornarna. :P Gissa om man är laddad då. Jag låg och skruvade på mig bra länge.... kanske vi 8 taget somnade jag om inge och sov en timma. Sen var jag uppe och studsade :D

Match mot IKSU denna söndag. Laddade brudar var det som dök upp i hallen :D
Tyvärr började inte den här matchen lika bra. Vi var trötta från lördagen tror jag även om vi kanske inte vill erkänna det helt. Lite förvirrat där ett tag i början så vi förlorade första set. men sen började det reda ut sig.
Det blev dock en tung match. 3-2 vann vi med. Det var på ren vilja det sista setet.
Så Sätra har än en gång visat att vi är STARKAST!!! :D  Referat från matchen
Mot allsvenskan brudar!!!

Skoja att man var trött efter den här matchen. Värsta urladdningen!
När man kom hem stod mat på bordet. Mamma och pappa var ju här och tittade på matcherna så hon hade gjort iordning jättegod mat. Sen blev det myskväll med tv och godis med Peter :D

En helt UNDERBAR och PERFEKT helg helt enkelt!!

Fram för fler sådana!! :P

Nästa helg väntar inflyttningsfest hos Lisa och Anders. Då ska vi fira dom här segrarna!!!

                             

                             


Kommentarer
Postat av: Aspen

känns som det kan bli en farlig helg hos Anders och Lisa :)

2007-10-29 @ 16:04:23
URL: http://andersasp.blogspot.com
Postat av: Petra

Hmm NU kanske du førstår mig nær jag ær uppe och studsar innan match!! Du kanske skulle varit lika taggad førra sæsongen oxå! ;)
Skulle inte Marcus ha fest næsta helg oxå?

2007-10-30 @ 06:57:14
Postat av: Stefan

Vad duktiga ni är.. Jag måste nog gå å kika på en match snart.. =o)

2007-10-30 @ 08:38:18
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Eken

hehe. Japp nu förstår jag att du inte kan sitta still. :P
Marcus har fest 10 nov. Så det blir två helger irad. :P TJOHOO!!

2007-10-30 @ 08:44:32
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Petra

haha okej..jaa vi hade jobbfest i lørdags :) Ovant me en hemmafest men hur kul som helst.. gick hem vid halv 5 nån gång.. å næsta helg ska vi ha fødelsedagsfest før Anna :)

2007-10-30 @ 12:26:43
Postat av: Mirre

Shit vilken snygg gruppbild, försöker Elin radera ut dig eller? =)

2007-11-01 @ 10:42:06
Postat av: EKEN

Ah hon är ba avis för jag är så jäkla schnygg :P hehe

2007-11-01 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0