Inflyttningsfest a la Eken

Inflyttningsfest för nya lyan i lördags. Och blött blev det ju... som vanligt kanske man ska säga.
Började dagen med att åka till valbo köpcentrum med Peter, Lisa och Asp.
Asp och Lisa spatserade lite i köpcentrum medan jag och Peter var inne på Ikea. Jag skulle inhandla en TV bänk tänkte jag. Sen blev det en spegel och en tvätthängare oxå... När jag ändå var där =) Det brukar liksom aldrig bara blir EN grej när man går in på IKEA, konstigt nog.....
Sen avnjöts en god middag inne på IKEA och sen drog vi iväg hemmåt igen för att skruva upp tv bänken och städa.

Vid en 19 taget loggade jag in på msn och möttes där av en redan fullerull Asp. Han satt hemma och laddade med 1 flaska vin, SJÄLV!! mm... bra laddning. När han ramlade in hos mig vid 20 taget var han redan full och på G.
Strax därefter ramlade allt annat folk in. Sammanlagt kanske en 25 pers befann sig i min lägenhet på 69 kvm. Och jag kände inte ens alla konstaterade jag efteråt när jag tittae på bilderna.... hehe.
Men kul hade vi!!

Lisa kom fram med ledsna ögon och bad om ursäkt för att hon råkat kräkas lite ute på min gård. Det var ju låst på toan och hon va ju tvungen... flåt....  Ingen fara tyckte jag. Det va ju utomhus så. Men Lisa reste sig och kom igen!! Party party!!
Asp däremot! Han kom inte igen! Jag tror Peter är liiiite skyldig där.... Efter att han shottat i sig en halv flaska sour apple likör själv så BORDE du veta bättre än att bjuda honom på 2 dl ren bacardi!!
Stackars liten.... Han blev liggandes inne på toaletten när vi åkte på krogen.

Själva drog vi iväg på krogen!! WIHOOO!!! Det är himla svårt att samordna taxiresor till 25 pers det vill jag lova. Jag fick nästan mota ut folk ur lägenheten... Taxi blev ringda till höger och vänster... Jaja, till slut kom vi dit även jag och Peter. Knallade förbi kön raka vägen in. RAKA vägen in på dansgolvet. Där vi blev stående resten av kvällen... som vanligt!! Och vem ser jag om inte NORDAN!! När jag läste din blogg senaste skulle det bli en vit helg ;)) Ajsingbajsing!! hihi

Träffade säkert på fler människor men ja.... jag var inte helt i mina sinnes fulla bruk om man säger så då.
Hel lyckad och blöt kväll!!!

              

              

              

              

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahaha.. Bra jobbat av dig att du kommer ihåg att vi sågs iaf.. =oP
PS. Länken funkar inte..=o) DS.

2007-10-03 @ 17:15:28
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0