Ännu en mysig helg

Hade tänkt träna i fredags. Men jag fick knappt hem Rasmus från dagis.... Han började skrika och klaga på ont i benet redan när vi satte oss i bilen. Så det var bara och åka genom Mc driven och inhandla lite onyttig man.... INTE bra.. Men vad gör man inte. Hoppades fortfarande att det kanske skulle bli träning lite senare.
Så när jag kom hem gjorde jag iordning ett varm skönt bad som jag och Rasmus hoppade i och mös. Växtvärken verkade ge med sig. Tills vi kom upp och han lade sig i soffan. Maken till trött unge var länge sedan jag såg!
Så det blev ingen träning... istället fick jag natta Rasmus redan vid 19.30 taget. Han somnade på en gång.

Lördag vaknade han pigg och kry som en liten studsboll. Det var lika bra att skicka ut honom att leka med Alex. Sagt och gjort. Höll på att inte få in honom när det var lunchdags.
På em åkte jag, Rasmus och Peter iväg till Boulogern så han fick leka av sig lite där oxå. Sen iväg till affären å handla ingredienser till pizza och så lite lördagsgodis. :P
Det blev marängsvisch!! MUMS!!! Rasmus åt en halv pizza själv!! Vi trodde aldrig han skulle bli mätt nån gång.
Sen drog han i sig godis på det.
Gissa om vi alla var mätta!!

Söndag var vi på Alexanders födelsedagskalas på leklandet. Ungen var helt blöt när det var färdigt. Så det var bara å kasta in honom i duschen när man kom hem. Sen försöka varva ner honom i soffan en stund innan läggdax.

Och nu.... måndag igen...
kl 05.00 imorse drog Peter iväg till stockholm igen... :(
Saknar dig redan!!!
Tur att man har en massa att sysselsätta sig med den här veckan. Träningar mm.
Sen väntar ju två matcher i helgen!1 Längtar redan!!!!
TJOHOOO va kul det ska bli så smiska Vännäs och IKSU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0