Nä men nänä

NEJ!! Jag TÄNKER inte bli sjuk! Fan åsså.......  Kroppen har varit helt cp hela veckan. Speciellt nu på slutet...
Inte nog med att ryggen strejkar. Jag tror jag håller på å bli sjuk oxå eller nått....

Var hos en kinesiolog igår. Typ kiropraktor fast med mycket mjukare metoder. Kändes som att hon inte gjorde nått alls och det kändes inget speciellt efteråt. Förräns framåt kvällen.... När det kändes som att en nerv plötsligt fått liv eller nått. Det strålade obehag från ryggslutet nedåt ena låret.
Idag har den biten gett med sig. Istället vaknade jag imorse med huvudvärk i heeeela huvet och frös som en dåre. *suck*
Jag vägrar inse att jag ska bli sjuk så jag har bestämt mig för att tro att det har med kinesiologen å göra. Sådetså!
Och ikväll är det träning. Kunde inte träna i tisdags pga cp ryggen så idag VILL jag träna!

Och imorrn äre inflyttningsfest hos Lisa och Anders. TAGGA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0