En trött vecka....

Det har varit en lite jobbig vecka det här. Har sovit dåligt varje natt. När jag väl somnar så sover jag ju. Men det är den där biten å somna in.......  Att stiga upp kl 7 på morgonen är ingen höjdare i vanliga fall, allrahelst inte när man heter Kristin och är tröttast på jorden. Men att ligga med ögon stora som klot och stirra upp i taket för att slutligen lyckas somna kl 3-4 på morgonen och SEN stiga upp kl 7 är en ännu minre höjdare. Man blir lite trött om man säger så.....
Idag känner jag mig ändå lite piggare mot jag gjort tidigare i veckan. Laddar för en bra träning ikväll :)

Dagen började men en god frukost från sjukhusets matsal och vid fikat 1 timma senare bjöd någon på smörgåstårta. :) MYCKET bra start på dagen. Sen har jag synkat en HTC telefon och installerat ett mysko program på en bärbar dator. Varit nere på stan och käkat lunch med ett gäng kollegor. Efter det har jag rensat virus från datorer i landstinget. Hittade ett virus som hette "Sexy babes sex with cumshots". Hum.... undra vad landstingsfolk gör på dagarna igentligen. hehe. Sen har jag grejjat med en nätverksskrivare vars fack hade gått sönder. Fick inte till det tyvärr.... Man kan ju inte fixa allt. hehe
Sen bar det iväg till dagis för å hämta Rasmus. Har precis stått och stekt raggmunkar till honom och mig.
Snart är det träning och efter det blire taco och film kväll med Petra och Peter

Laddar inför två matcher denna helg.
Imorgon kl 15 möter vi Skellefteå och på söndag kl 13 möter vi Norsjö.

Jag vet inte hur ni är menne.... JAG ÄR TAGGAD SOM FAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Aspen

DO IT!

2007-11-16 @ 23:32:59
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0