GAHH!!!

Men varför var du tvungen å ringa idag när jag mådde så himla bra!!!
Du ringde och jag svarade. Du sa hej och jag svarade hej glatt. Och du sa "men va fasen... jag har ringt fel"
FEL!!????? 
Jaha... har du ringt fel? svarade jag
jaaa.... skulle ring till Brita och Håkan igentligen. Ni har lite lika nr...
Ehhhhh..... Jaha.. Men ring till dom då sa jag.
Och han frågar hur det är och vad jag gör... och vi pratar lite..
*suck*
Du har inte ringt på tre veckor. Och när ditt nr äntligen står i displayen på telefonen så har du ringt fel!!??
Fy fan....  Jag vet inte vad jag ska tro... Om du verkligen ringde fel eller om du behövde en ursäkt för att prata med mig. Deras nr... visst.. Det är två 7:or i precis som i mitt nr. Men annars är det HELT olika.
Men det är väl lätt hänt antar jag....
Typiskt mig att börja analysera oxå. Var det Brita och Håkan du skulle ringa till eller var det en annan tjej....
Eller skulle du ringa till dom... slog fel nr för att du kanske tänkte på mig lite...
ähh.. ingen idé att analysera. Du ringde fel... lätt hänt.
Suger bara verkligen att du inte skulle till mig...
Jag mådde faktiskt bra den här lördagen. Nu blev jag lite mer nere.. Men känner att det ändå är rätt ok.
Undrar om det börjar gå åt rätt håll nu.
kanske kanske...

Måste berätta oxå att idag har Rasmus sprungit Minimax ruset. 1 hel km. Och det gick jättebra. Han sprang hela vägen och kom imål. Fick en guldmedalj, bana, vattenflaska, biljett till fjärran höjder och biljett till en hamburgare på max. :) En väldigt lyckad dag. :)
Tur att jag har dig min lilla ängel. Mamma älskar dig!



 


Kommentarer
Postat av: Miriam

Va duktig Rasmus är, han är världens coolaste kiddo! =)

2007-05-07 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0