Patetiska tanter!?

mm.. så vad hände i helgen då. För det händer verkligen ALLTID nått på helgerna...
Som sagt... mitt liv är aldrig händelselöst. Fast det är rätt kul.. även om det på sista tiden inte bara hänt roliga saker tyvärr då...
Men iallafall, var hemmavid på en barndomskompis 30 års fest. HELT underbart väder och så var hela gamla tjejgänget där. Vi sa "Hej! Hur är det?" och sen var allt som vanligt igen. Alla var precis sig lik och vi bubblade och pratade hela kvällen. Det har gått minst 5 år sedan jag såg dom. Och det har hänt massor. Två st hade gift sig och har barn. En hade flyttat till Göteborg. En var designer och hade fått nått IKEA stipendium. En sak är säker, det har gått bra för alla :) Det var så underbart kul å se alla igen. Alkoholen flödade och framåt 00.30 taget bestämde vi oss för att dra ner på Qvarn. Den lokala krogen i Kolbäck. hihi. Shit, där har jag inte varit på massor av år.
När vi kom dit kände vi inte igen en käft! Men vår gamla krambjörn till vakt var fortfarande kvar. Nisse!! haha
Men vi stuffade omkring där bland ungdomarna och hade skitkul.
Nu var det vi som var dom där patetiska tanterna som man alltid garvade åt förr i tiden. hihi
Men va fan gör dä. Vi hade skitkul!!
På vägen hem pratade jag med Petra som rapporterade lite om kvällen hemma i Gävle.
En viss person som jag känner mycket för hade visst dansat med dom under kvällen. Kul kul.
Sen fick jag ännu ett samtal från en anna person som medd att han haft ett samtal med den här killen... Och denn kille som jag känner mycket för hade visst inte sagt allt för snälla saker om mig....
Full och sa massa dumt han inte menade? Osant det som hände? Vet inte... Men en sak är säker. Jag känner mig väldigt besviken... för det trodde jag inte om honom...
Men ibland kan man ha väldigt fel om folk. Nya krafttag! Petra har iallafall lovat mig massage på fredag om jag kan låta bli att ringa honom. hehe
Sen fick jag ett till trevligt samtal. Från en annan kille... Har träffat honom några ggr på krogen. Vet inte igentligen vem han är men, han verkade väl trevlig. Och han ville bjuda på middag. hihi
aja... vi får se.

Jag känner på mig att det kommer bli en jättebra vecka det här. Underbart väder och beach träning ikväll.
Imorrn är det avslutning med volleybollaget. Så då ska vi spela lite volleyboll ett par timmar och sen iväg hem till Sofie och grilla. Sen kanske vi går ut... vi får se.
Onsdag är det Mix Open i Södertelge. Vi är 8 st som åker så det blir kalas!

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0