Breakaway...

Nej nu är jag fanimej arg istället!!
Fy fan för killar som säger en jävla massa och sen gör tvärtom. Ja precis, just DU F!!!
Vem fan är det som inte kan vara ärlig igentligen!!

Inte undra på att man inte kan lita på killar när man BARA råkar på rötägg hela tiden. Och DESSUTOM, ett stycke rötägg som försöker få en ANNAN å känna sig dålig!!

Tips bara till DIG!  Gör inte samma sak med den här stackars tjejen. Säg inte att du älskar henne och släpa med henne hem till dina föräldrar och få henne tro att du menar allvar när du ändå gör slut månaden efter!
För vet du vad. Det är att LURAS!!! Och vet du en annan sak. DET GÖR JÄVLIGT ONT!!! Newsflash!!!!
Och jag tänker knappast önska dig lycka till efter vad du gjort mot mig!
Och håll dig gärna jävligt långt borta från mig på krogen!! Fy fan vad jag skulle vilja såra dig oxå så du får känna på!!

Tack å hej leverpastej SKITHÖG!!

image50

DU ÄR PRECIS SOM ALLA ANDRA!!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Du förtjänar bättre gumman!

2007-06-18 @ 17:45:10
Postat av: Stefan

Men vadå? Gjorde du det i Lördags?? Måste jag missat helt.. hehe.. Får hugga tag i mig nästa gång.. =o)

2007-06-19 @ 11:02:27
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Petra

Bitter! :P

2007-06-19 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0