Onsdagsklubben

Näe.... jag har fortfarande inte fått igång datorn. Skit skit skiiiit säger jag bara. Satt och grejjade med den när jag kom hem från jobbet. Men konstaterade att jag nog förmodligen måste installera om den. *suck*. Men vad gör man inte. Gav upp just då och skyndade mig in i duschen och kastade på mig lite snygga kläder och sen iväg till Petra för att partajja. Petra, Malin, jag och Kristin hade planerat att parta och sen gå på Goya och dansa av oss lite.
Jag nykter och dom andra supandes. Men såhär idag kan man ju tycka det var skönt att man var nykter igår.
Kul förfest och tjejerna blev lite lagom runda under fötterna. :=
Sen iväg till Goya. Vi satte oss vid ett litet bord vid baren. Och shipp shopp så står det en DRÄNGFULL nisse bredvid oss. Alla tittar bort... och Petra gör det stoooora misstaget att säga hej och le. Dränfulla nisse förflyttar sig från min sida över till Petras. Ställer sig väääldigt nära och börjar smeka henne över ryggen. Varpå Petra säger "nej nej, inga drinkar inga kramar" hehe. Till slut tröttnar han och förflyttar sig till min sida igen.
Å fy faaaan vilken andedräkt... Det kändes som han dragit i sig en hel flaska renat. UÄCK!!!
sÅ Börjar känna mig på ryggen istället. Och jag säger "nonono, inte röraaaa" hihi
Efter att ha sagt nej ett antal gånger förflyttade vi oss upp till en soffa på övervåningen. Och tro på fan och inte äcklet hänger efter upp dit oxå och trycker sig emot oss så vi sitter som packade sillar i soffan för å komma undan. Till slut skickar vi ner honom för att köpa shots åt oss. Men han kom aldrig tillbaka.... undrar varför??? hmm.... hihi

Efter ett tags tittande på när folk ramlade in så gick vi ner för att mingla. Skit musik på båda dansgolven.. *suck* Jaja.. vi ställer oss väl och dansar ändå. Men att vara nykter på ett dansgolv är ingen hit. Man märker av folk alldeles för mycket. Knuffandes och buffandes, grogg glas som kommer flygandes helt plötsligt från ingenstans.... Farligt ställe det där... krogen.. :P
Nog för att det var trångt... men helt plötsligt känner jag någon buffandes. Tittar bakåt och ser en ungefär 1.5 meter lång kille stå och torrjucka bakom mig samtidigt som han tittar upp och flåsar mig på axeln. AHAHAHA.... ojojoj.
Efter ett tag ger vi upp och ger oss iväg för att mingla istället.
På vägen till minglandes träffade jag på Peter och blev kvar där. :) Och vi gjorde väl kväll vid 1.30 taget kanske. Även Petra efter en hel kvälls sms:ande med någon okänd person gjorde kväll. Undrar vart hon tog vägen :P
Malin och Kristin partade vidare.

Jåhå... idag då. Kan ju säga att jag var väldigt glad att jag var nykter igår när jag vaknade i morse. För efter 3.5 timmas sömn är man inte speciellt stöddig.... Wow.. det känns verkligen som jag inte sovit NÅNTING den här veckan. Och tittar man ut nu ser det ju ut å va fint väder.... beach då antar jag efter jobbe. Ikväll MÅSTE jag komma isäng i tid.
Lägger in lite suddiga bilder från kvällen. ;)

                   
                   


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0