Never fall again....

Nä... jag fattar inte. Och kommer nog aldrig fatta. Men börjar bli jävligt trött på mig själv att jag inte kan släppa och gå vidare. Kan nån fläska till mig med en stor jävla påk så jag vaknar eller!!!!
Han är inte värd det Kristin!!!!!
DU vet inte vad älska betyder!!!   Det vet jag....
Svart på vitt. Han dejtar en blondie. En blondie!!!! UÄCK!!!!!  Slå mig LIIIITE hårdare bara!!!
No hard feelings girlfriends, you know i love YOU!
Har lärt mig en mycket viktig sak. LYSSNA INTE PÅ ALLT KÄRLEKSDRAVVEL EN KILLE HARSPLAR UR SIG!
För det är bara BULLSHIT!!  Shake it off girl.....
Det här är inte jag, jag är starkare än såhär..... vill jag tro... Jag var det en gång i tiden iallafall....


Jaha... annars var det ju brakfest i lördags då. hihi
Tyvärr lite föööör mycket. För jag har minnesluckor under kvällen. Tur man har schyssta polare som uppdaterar en om vad man gjort dagen efter....  Uppskattas  Och vaddå fjortisfylla?! Vi hadeee.... roligt. hehe
Har för mig det hånglades lite iallafall. Niiiice HAHA  Fanns ju vissa som stod och dregglade vid sidan av iallafall. Alltid kul å chockera.
Kvällen började hemma hos Maria med lite mat och så gjorde vi ossiordning för att dra vidare till Mirres lilla lya. Där vi lyssnade på musik och väntade ut regnet som ALDRIG ville sluta....
Till slut fick vi nog och beställde taxi. Skönt å slippa gå.
Girlsen fick en brighta idén att gå till HB först och ta en stämpel. Kl var då 21.30. Så vi gömde våra kassar med sprit under några buskar rakt framför HB. En vakt mötte oss och sa att dom inte öppnade förrän vid 22. Nehe.... Men vi fick honom att lova släppa in oss före kön när vi kom sen. hehe
Sen travade vi iväg till busken och hämtade alkoholen igen. Som om inte ALLA därinne såg oss. HAHA Patetiskt!
Lagom nyktra travade vi hem till Björn för å fortsätta festen där. Det blev massor av sprit och Dart.
Tror jag råkade kasta hål i väggen lite senare på kvällen där- faktiskt.... 
Sen ut på HB och röjja gärnet. En MYCKET lyckad fest.
Ett litet inlägg i festrapporten. Träffade ju på Nordan!! Minns inte så värst mycket av mötet men tror att du fick en kram iallafall va ;) hihi

Ikväll väntar löpträning i hemlingby... bläääää

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0