Mysig helg

Wow vilken helg. Första helgen på länge jag känt mig lugn och till freds på något sätt. Inte den oroliga själ jag varit så länge nu.
Fredag blev en lugn hemma kväll. Film och tacos med Peter :). Han fyllde 34 år och skulle igentligen gått ut och firat med kompisar. Men frågade om vi kunde äta lite tillsammans istället. Kändes som en bra idé :)

Lördag hämtade jag upp Rasmus i Gårdskär och så drog vi iväg till Stockholm för att gratta lilla Jonna på hennes 3 års dag :) Fikade lite och sen drog vi iväg till Gröna Lund. Visst, det regnade. Men Rasmus hade jättekul ändå.
Han åkte nyckelpigan 2 GGR!!!!  Det är alltså barnens bergochdahlbana.. så lite mallig var han :)

              

Stockholm och Gröna Lund drog ut på tiden så jag var nog inte hemma i Gävle förrän vid 20.30 tiden. Racer duschade, packade ihop alla grejjer jag skulle ha med mig och tog bilen till Lisa. Gjorde mig iordning där. Han dricka typ tre öl och sen bar det iväg till Tompa på fest. Då var kl kanske 22....
Dom andra hade varit i Södertälje och spelat Open hela dagen och var lika sena dom. Så alla ramlade in samtidigt. Världens liv men skitkul. Den kortaste förfesten jag varit på tror jag för kl 24 bar det iväg in på krogen.
Raka spåret ut på dansgolvet på Sun och sen stod vi där HELA kvällen. På samma fläck oxå kändes det som. hihi
SHIT va varmt det var. Det rann bokstavligt talat av oss. MItt hår hängde och hela min topp var blöt. hehe
Men det sket vi i för vi hade APKUL!! Mycket lyckad kväll.
Sov nästan hela söndagen... såååå skönt. För det känns verkligen som att jag inte sovit på evigheter.

                        

                                            
    

Söndagkvällen spenderades hemma hos Asp med godis och Tallageda Nights. hehe
Idag har jag sovit till 12. Och HUR underbar start är inte det på semestern. :P

Puss och GOOOOOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0