Insikt


Idag slog jag i botten. Idag var den värsta dagen på mycket länge. Men det förde något bra med sig ändå. För idag insåg jag en sak.
Hur svårt det än är, och hur jobbigt det än känns. Så måste jag gå vidare och släppa saker som varit.
Hur arg jag än är och hur jag än känner, så förändrar det ingenting.
Jag skulle vilja förklara saker och säga förlåt för alla hårda ord... Men jag tror inte det hjälper och gör ingen nytta just nu. Det som är sagt är sagt, saker och ting är förbi.

Om du mot all förmodan läser det här.

Det har varit enklare att vara arg än att låta mig själv vara ledsen. Arg är stark, ledsen är svag......
Jag vet att du inte är en dålig kille. Allt blev fel bara, saker och ting händer. Och det var väl inte meningen helt enkelt.
Jag önskar du hade gett mig en chans att visa dig att mig kan du lita på. Innerst inne vet jag kanske du gjorde rätt, men känslor gör allt ändå så svårt. Och dom tar tid att komma över....
Jag vill tro att vi i framtiden kommer kunna ses ute på stan. Heja på varandra och önska varandra lycka till i framtiden.

Du var något alldeles speciellt. Som jag kände för dig har jag aldrig känt förr. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag hoppas jag får en plats kvar någonstans i ditt......


Och ett löfte till mina vänner: Jag kanske kommer vara arg ibland... ledsen... Men jag ska verkligen försöka bli en gladare själ igen.
Det har bara varit för mycket just nu.....
Det kommer ta tid, men jag lovar, jag ska verkligen försöka.



Det här är mitt avslut till allt som varit


image80



Kommentarer
Postat av: Stefan

Ska de vara så ska de vara ordentligt... =o)

2007-07-06 @ 16:27:24
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0