En tankelista

En dag ska jag oxå göra det....


Skaffa en sommarstuga vid vattnet med en liten söt båt till. Mitt och Rasmus alldeles egna ställe
Köpa en megastor platt TV som tar upp hela vardagsrummet. :P
Resa till Australien. Surfa spela beach och dricka smoothies hela dagarna...
Vinna massa miljoner och bjuda alla mina nära och kära på en APDYR resa :P
Äga en ny fräsch bil med AC. Trampar jag på gasen blir jag av med körkortet....
Byta jobb och höja lönen med flera tuuuuusen kronor....
Bli smal på riktigt och äntligen få känna mig nöjd över mig själv...
Träffa the love of my life, skaffa barn och leva lyckliga resten av våra liv....

Jag ska aldrig mer....


Låta en kille få behandla mig så igen...
Dricka mig så redlöst full att jag inte vet vad jag sysslar med...
Låta någon bestämma vad jag får eller inte får göra eller hur jag ska vara...
Ha sex med någon okänd utan kondom :P
Skicka medd eller ringa till..... ni vet vem...
Ta något eller någon för givet.... Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag ska fortsätta att....


Spela volleyboll så länge jag känner att det är roligt
Dansa på krogen så svetten sprutar, skiter väl i hur jag ser ut :P
Hålla kontakten med mina riktiga vänner vart dom än befinner sig i världen
Tala om för Rasmus varje dag hur mycket jag älskar honom
Åka hem så ofta jag kan och hälsa på mina föräldrar
Se det goda i människor och titta på saker i olika vinklar innan jag dömer


Kommentarer
Postat av: Mirre

Bra mål i livet hurdu! =)

2007-07-28 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0