Det blev en dyr taxiresa hem...

Vilken lördag. Rolig som vanligt :P
Party hemma hos Asp. Och som han har lääängtat efter att få festa. Hela juli månad har han varit pank och fått se på när vi andra partat. Men nuså!! Löning = party! hihi
Så hela gänget samlades hemma hos Asp. Bra musik och bra folk. Hur kul som helst.
Det dumma var ju att det var en viss person som envisades med att köpa med sig en flaska sour apple.... och jag KUNDE bara inte hålla mig borta från den. HUR gott är inte det då :P Drog väl i mig en sådär 7 shots eller nått.... Bjöd en hel del. Ska nämnas att vi då shottade ur dricksglas. hihi
Innan kvällen var slut var hela flaskan tömd iallafall. Hur fan det nu gick till......

Iallafall... iväg till HB som vanligt tågade vi. Jag hade inget legg med mig så jag var lite nervös. För jag ser ju sååå ung ut......;) Men inga problemas å komma in. Massor mä folk och med bestämda steg tågade vi först till baren för jag hade bestämt mig sen flera dagar tillbaka att jag skulle minsan ha en strawberry daquiry. Och VAD säger den förbaskade bartendern till mig när jag beställer. "nä tyvärr, vi har ingen mixer" WHAT!!!! *suck* Vilken besvikelse.... så fick man nöja sig med en flaska öl istället då. Inte på långa vägar lika gott. Men kan ju ha hjälp min ekonomi för hade det funnits en mixer hade jag förmodligen varit några hundralappar fattigare när kvällen var slut. :P Man får se det så. hihi

Konstigt nog så var det som vanligt denna kväll oxå. Att folk bara försvann när man kom in på krogen. Dom som höll ihop var jag, Peter, Jessica,Tompa, Jesse och Asp. shejkade som vanligt heeeela kvällen. Och tro på fan om vi inte blev med på vimmelbilder då! KALLE!!!!!!!!!!!!

Efter krogen McDonalds. MUMMS! Sen iväg i taxi hem till rågången. Precis när taxin stannat kom jag på att ooooops... hemnycklarna ligger kvar i Asps lägenhet. ORKA!!!!!!!!!
Ja det va bara å be taxin köra dit å hämta nycklarna och sen köra hem igen då. Så typ 300 kr gick den resan på..... Lite smådyrt sådära....

Slog upp ögonen imorse och tyckte jag mådde ok. Tills Peter ruskade lite på mig. AHHH!!!!  urk..... INTE RUSKA PÅ MIG!!!  Jag mådde tydligen inte så bra som jag trodde..... illamående och en dunkande huvudvärk.
Men va fan Kristin! varför ska du shotta när du veeeet hur du kommer må! den här skyller jag på dig Petra. Det är DITT fel att jag shottade!!! hihi

Ikväll blir det mys med film och godis. Luuugnt och skönt. :)
Imorgon blir det Göteborg med Peter. Liseberg och en massa annat kul hoppas jag :)


Shake and bake!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0