Cola i datorn, kul.....

Väldigt seg dag på jobbet igår. Supporten på fm och ärenden på em. Ingen beach skulle bli på kvällen konstaterades eftersom det blev värsta regn, åsk och blixt ovädret. *suck* Jaja... rätt skönt ändå för jag VAR ju faktiskt trött.
Så jag drog iväg och handlade lite efter jobbet och sen hem och städa lite. Åt lite och sen la jag mig i soffan och somnade skönt. Vaknade av att Peter ringde och sa att han var på väg. Han skulle handla kinamat och undrade om jag ville ha. MEEEEEN!!! Då hade jag ju redan ätit.... åhh... jaja...
Han hade med sig Die Hard filmen och vi satte i den och satte oss. ehm..... filmen kom ut igen.... hmm.... okej men då spelar i den i datorn istället då. Och VAD gör Kristin då! JO... hon spiller ett helt glas med cola över bärbara datorns tangentbord!! WAHHHHHHHH!!!!!  Det blev kalabalik. Peter kastade sig upp ur soffan och tog datorn och la den upp och ner och drog ur strömmen. Det bara rann cola ur den.. *SUUUUUCK*
Efter det så fungerade den naturligtvis inte. Så Peter höll på med den typ hela kvällen istället. Det blev film väldigt sent och det blev Oceans 13 istället. Men den var helt ok. :)

Imorse gick datorn å sätta igång och tangenterna verkade fungera. Men.......  MEN! Av någon underlig anledning gick  det inte att logga in.... faaaan....  Så om någon undrar varför jag inte är inne på msn ikväll så vet ni varför.

Ikväll väntar party hemma hos Petra. Blir väl möjligen att gå ner på sommarkväll först och sen onsdagsklubben på Goya. Vi får se. Själv blir man ju nykter för man har ju beredskap..... blääää....

Tjo

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0