Blue Moon Bar

Har ju varit i Kolbäck sedan i onsdags. Igår fredag skulle igentligen bli en lugn kväll hemma. Men istället blev det utgång i Västerås med Sara och Jenny. Kvällen började lugnt hemma hos Jenny med öl, vin och en massa snack. För det var ju bra länge sedan vi sågs och umgicks på det sättet.
Sen bar det iväg till Blue Moon Bar. Tre dansgolv. Eurodance, R&B och schlagers. Vi spenderade den största delen av kvällen i schlager delen kan jag säga. hihi. Och drack den godaste shots jag någonsin druckit!! Sour apple and pear. SHIT va god den var!! Tack å lov hejdade jag mig och drack faktiskt bara en. :P Duktiga jag.
Och KORS I TAKET om vi inte fastnade på vimmelbild. hehe
Kvällen led mot sitt slut och jag ramlade mot garderoben för att hämta ut min jacka. Och se på fan!! Så har man ju såklart tappat bort brickan!! GAAAHH!!!!  *suck* Var bara å snällt stå och vänta tills alla gåt ut redan.
Sen fick jag prata med en rätt rolig vakt. Fick tala om precis allt jag hade i fickorna och hur jackan såg ut. Till slut så. :)
Kvällen var hellyckad och skitrolig. Det blir DEFINITIFT fler gånger. :P

                   

                  

Nu är jag tillbaka i Gävle och ikväll väntar utgång mä Lisa på HB. :P

Party on!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0