Beach!

Dagen började ju VERKLIGEN inte bra. Med Sussies "syn" på söder... Tappade matlusten och fick slänga frukosten....

Insåg att jag var tvungen att hålla mig väldigt sysselsatt idag för att inte bara sitta och må dåligt. Så supporten hela fm.. uscha.... aldrig kul. Sen tog jag vår racer passat 06 och drog iväg till Ockelbo med högt dunkande musik på. Det var nice.  In och började felsöka två tunna klienter som slutade med att jag fick ta med dom tillbaka för ominstallation. Så det sitter jag och pysslar med nu. Imorrn bär det av med racern igen tillbaka med klienterna till Ockelbo.

Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 17 så jag får åka och spela BEACH!! Åhh va härligt. Känns som evigheter sen. Var säkert 2 veckor sen nu. WIHOOOO!!

Imorrn väntar ölkväll med Björkman på stan efter jobbet. Ska bli kanon

Skepp åhoj!!

image78

Kommentarer
Postat av: Stefan

TJooo!!! Men vad jobbar du med igentligen.. Klienter hit å dit fram å tillbaka.. Är du datanörd eller??? =o)

2007-07-04 @ 00:03:36
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0