Tiden går fort när man har....

Det känns som det var julafton igår och jag har absolut ingen koll alls på vilken veckodag det är. Allt är helsnurrigt.
Men idag är det ju faktiskt dan före nyårsafton. Dagen före vi ska fira ut det gamla året och in det nya.
År 2007 har varit väldigt blandat med både bra och dåliga saker. Pratade med Asp häromdagen som sa att han höll på att skriva en liten resumé av vad som hänt under året. Tänkte göra detsamma här lite kort.

Året började nyförälskad och härligt. Med ett allvarligt förhållande där man träffade föräldrar och allt. Trodde jag...
Men schipp shopp så var man spolad och oviktig utan någon förklaring alls.
Samtidigt har man ett psyko till ex som förföljer en med minst 40 samtal om dagen och en hel jäkla massa sms.
Kan inte sköta jobbet , kan inte äta och får inte sova på nätterna. Mår skit och går som i dimma i flera månader....
Moving on... 
Träffar en jättesöt kille på krogen, han får mitt nr och vi hörs några ggr men inget händer.
Tiden går... Vi träffas igen... Och något händer ;)  Du är min stora kärlek! Älskar dig Peter :D
Jag har spelat beach nästan varje dag hela sommaren. Träffat massor med nya underbara vänner. Festat och haft roligare än på massor av år.
Jag har hunnit fylla30 år (schyyssss) och bjöd mina vänner på en brakfest för att fira det.
Har flyttat till en mindre 3:a i Hemsta med uteplats. GISSA grillpartyna vi ska ha nästan sommar, hehe
Blev av med Petra till Norge, Sigrid till Australien och Tina till Stockholm...
Volleyboll laget har spelat div 1 i höst och vi vann alltihopa!!!  Guldfesten firades iklädda vita linnen med texten GULD 07 och även partyhattar i guld.
Jag har blivit faster.. IGEN. Lilla Karl Hannes Joshua Ekdahl :D
Fått reda på att jag ska bli faster igen i April 08.. Till TVILLINGAR!!

Ja... det har hänt en hel del under året. Har säket missat nått...
Nya året 2008 firas i Norrtälje med Peter, mina bröder och deras respektive. Med massor av god mat, skumpa och raketer :)

År 2008 inleds STORT! IK Sätra ska spela Allsvenskan!!

SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!


image416

Kommentarer
Postat av: Sofi

Gott Nytt, Eken!
Hoppas det blir ett bra år för dig!
Kram,
Sofi.

2007-12-30 @ 18:25:53
Postat av: Mirre

Gott nytt år tjejen!
Vi får vara fulla på varsitt håll ;)

2007-12-30 @ 19:33:12
Postat av: Petra

Gott nytt år vænnen!!

2007-12-31 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0