Sammanfattning

Nu vare ett tag sedan jag bloggade. Flera daaaagar till å mä. Så jag får försöka sammanfatta allt i ett nudå.

Lördag: Julfest hemma hos Aspen. Jag, Peter, Lisa, Anders, Petra, Asp och några fler började kvällen hemma hos Asp. När vi kom fick jag en julklapp av Petra i form av en Vodka Disco limited Edition. Cooool!! Den fick bli discolampa i Asps hall för kvällen. :) Det började lugnt som vanligt... Efter blev det urspårning som vanligt.
Alla va å skruvade på Asps dator så jag tror inte det spelades en hel låt på hela kvällen.
Frisbee kastning inomhus, pepparkakor användes även som frisbees av vissa! Shottande av jägermeister i glas som såg ut som små skor. Efter dom fick Asp stå i köket och pimpla vatten. hehe (Vissa lär sig aldrig) ;) Även Slowdancing tre st i väldigt olika takt försekom.... Måste sett kul ut.
Väl ute på krogen tappade man bort dom flesta som vanligt. Jag, Lisa och Peter var väl dom som stod kvar på dansgolvet SOM VANLIGT!  Kul kväll var det iallafall :)

                             

                             


Söndag:  Inte så rolig som ni kanske kan räkna ut...

Framåt kvällen bar det iallafall av mot Kolbäck jag och Rasmus för att fira jul där med min familj.
Full rulle redan när vi kom fram. Mina tre bröder, deras respektive och allas barn. *puh*
Alla barnen skulle ju även klä julgrannen denna kväll. Jag kan säga... jag är mycket glad över att jag slipper plocka ner alltihopa. För jag tror varenda liten gren va fullproppad mä saker.

         

Julafton: Rasmus vaknade inte förrän 8.30 så det blev sovmorgon. Sköööönt :)
Ner och full rulle igen. Ungarna sprang runt runt i huset... orka.se!
Om en annan hade halva deras energi... 
Första julklappen på morgonen är obligatorisk. Jultomten har ju varit där på natten och lagt dom under granen.

                   

  Nyaste tillskottet i familjen, Hannes 2.5 månader. Julfin mä jeans och skjorta :)

Efter Kalle samlas familjen för att äta middag tillsammans.

         

Sen. Är det dags för tomten att komma!!!

                            

Juldagen: Var tänkt att jag skulle hänga mä ett par kompisar från Kolbäck på fest och sedan ut. Men jag kände att jag inte alls hade någon lust eller ork. Det blev en lugn hemmakväll med familjen istället. Väldigt skönt faktiskt.
Dagen efter skulle jag ju ändå köra bil tidigt eftersom Rasmus skulle hem till Tommie och fira jul där på annandagen.
Annandagen var meningen att vi skulle festa. Men på vägen hem till Kolbäck kände jag att jag inte alls hade nån lust den här dagen heller. Pratade med både Peter och Petra som pustade ut och kände samma sak.
Det blev en lugn och skön filmkväll hemma hos Asp mä godis och dricka istället.

Sammanfattning. En väldigt lung och skön julhelg med mycket vila. Väldigt behövligt.

Nu kommer snart Rasmus och vi ska käka lite god mat tillsammans och bara mysa. Jag, Rasmus och Peter. :)


Kommentarer
Postat av: Aspen

NINJA! I AM NINJA!

2007-12-27 @ 20:10:19
URL: http://andersasp.blogspot.com
Postat av: Mirre

Ball ninja du har! =)

2007-12-30 @ 16:54:44
URL: http://mirrepirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0