Leklandet och pepparkaksbak

Jomen så har ännu en helg passerat. Det är idag 7 dagar kvar till julafton and counting :)
Jag älskar verkligen julen. Har alltid gjort. Nu får man ju inte klappar själv men jag tycker det är jättekul å handla julisar åt Rasmus.
Igår hade vi lite julmys jag och Rasmus. Eftersom han var tvungen att följa med mig och stå på Träffan i lördags tre timmar så var jag ju tvungen att kompensera på söndagen. Så vi åkte till leklandet så han fick leka av sig 3 timmar.
När vi kom hem så bakade vi pepparkakor och lyssnade på julmusik. Väldig mysigt och juligt :D
Sen lagade vi en god middag och åt jag, Rasmus och Peter.
Efter det somnade Kristin sedvanligt bredvid Rasmus vid nattandet. Kom ut vid 20 taget och kände det som att jag blivit överkörd av ett tåg......
Sen återhämtade jag mig aldrig utan låg i soffan som ett slakt fram till sängdax.

Idag.... sega mig upp till jobbet. Sjuk och sliten...  Skulle igenligen varit på utbildning hela dagen men orkade inte. Kände mig helt tom i huvet och helt slut.
Efter jobbet iväg till Toys r us och inhandla dom sista julklapparna till Rasmus.Så nu är det klart oxå. Skööööönt.

Imorrn är det igentligen träning men jag vet inte om jag ska... borde igentligen vila så jag kan vara med på avslutningen på torsdag istället.. fortfarande ont i halsen. Jag kommer aldrig bli frisk om jag ska hålla på å flänga såhär.
Längtar till julafton... mamma och pappa och hela familjen tillsammans :D

Nu sitter jag och hostar framför en skön brasa hemma hos Peter. Mysdax :D

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0