Tredje natten i rad...

*GÄSP*
Tredje natten i rad nu som Rasmus är vaken och härjar.... I måndags var det 2 timmar... Igår gav jag upp och lät honom ligga i min säng hela natten. Inatt var han vaken 2½ timma... *pust*
Han drömmer säger han. Och när jag stoppar om honom så vägrar han somna igen.... Så jag har sprungit som en jojo fram och tillbaka genom rummen i två nätter nu. Jag är så trött så det värker i kroppen...  Går på alvedon och en massa koppar starkt kaffe idag....

Skulle igentligen ha tränat igår men varken jag eller Rasmus hade pallat med det. Idag är det träning igen.....  *pust* Jag VILL verkligen träna. Är såååå sugen... Men vet inte om jag kommer orka. Blir det fys lägger jag mig ner och dör på plats... orka

Och nu efter att ha brytit ihop och klagat som en dåre så kommer man igen som en bra mamma och tar nya tag :P

Annars då... solen skiner, det är varmt. Jag sitter inne på ett svettigt kontor.... baahh!!
Sitter i supporten idag. Känner mig lite labil... Så jag hoppas det inte ringer nån idiot idag för då kan jag inte svara för vad jag säger.... BLÄÄÄ

Oj då.. det blev visst klaga lite mer.. ähh, man får ha sånna här dagar ibland. :P

Nej gott folk, nu tar vi och tittar på något uppiggande. Lite finska men in tights kanske :P
http://youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0