Slit å släp

Ja vad gör man inte för att sina polare ska få en hejdundrandes fest va. :P hehe
Närå... Ja nu lider 20 + tiden mot sitt slut... eller?? Ähh.. frågar någon så säger jag bara att jag firar 1 års jubileum av min 29 års dag. HAHA!!
Fick ett tips av en kollega. Jag ska ta en bild på mig dagen före jag fyller år och så en samma dag jag fyller. :P
Ska försöka se så risig ut som möjligt idag då med andra ord för att imorgon kunna konstatera att ja... jo.. Man blir ju fräschare med åren. hehe

Har haft en hel del å göra inför festen. Men nu tror jag att jag är klar med allt inhandlande iallafall. Idag kommer mamma och pappa upp för att hjälpa till med allt. Ska sätta igång å baka lite kladdkakor nu som vi ska ha till efterätt imorrn tänkte jag. Sen iväg till lokalen för att titta vad som finns där och vad som behövs tas med.
Lekarna blev klar igår iallafall :P
Men tyvärr gott folk... Inget sånghäfte hanns med. Men det kanske vi klarar ändå ;)

näpp näpp nu måste jag sätta igång. LADDA FÖR IMORRN!!!

Kiss hugg kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0