Nej.. jag är bättre än så

Hej! Jag heter Kristin och är 30 år. Jag har en son på 4 år som jag älskar mer än livet själv. Jag har varit med om mycket i mitt liv. bra och dåligt. Jag har gjort många misstag och dumma grejjer. Är jag en dålig människa?

Nej, jag är bättre än att skriva en massa skit....

Först blev jag arg... sen bara besviken och ledsen...

Visst, jag kommer göra bort mig många gånger på vägen genom mitt liv.  Och det kommer mina vänner oxå göra.
Men jag kommer ändå alltid att respektera dem som dom är. Deras beslut och val i livet.
Jag kommer alltid finnas där när dom behöver mig, lyssna och hjälpa dom med allt jag kan.

Jag kommer aldrig förstå dom människor som slösar en dyrbar tid på att vara nedlåtande och elak mot andra.

Behandla andra som du vill att dom ska behandla dig.... Svårt, men något att försöka leva efter iallafall.

Många tankar.... jobbig dag...  bara, ledsen.......


 

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0