Jag ska hoppa fallskärm!!!

Japp då har man fyllt tant då. 29+1 år. Det hemska talet det blir tillsammans säger vi inte högt ;)
Festen blev så jäkla lyckad. Nästan alla bjudna var där så vi blev en 38 personer. Volleybollaget samlade ihop sig och gick in och sjöng för mig, lite pinsamt men jätteroligt oxå :) Massa underbara presenter. Tjejerna inledde med att ge mig den fetaste dildon som går att få tag på tror jag, och rosa var den oxå på köpet. HAHA (ska tilläggas att jag tror det är likadan som vi nästan alla stoppade i munnen och tog kort på under dildofesten 11 november)
Sen slog dom till med den mest chockande presenten. En FALLSKÄRMSHOPPNING!!! Första reaktionen var stora ögon och darriga ben.... shit shit... ehm... okej.. Men när tanken fick sjunka in lite så känns det fruktansvärt skoj. För det är verkligen inget jag skulle gå och köpa själv och göra. Och jag ska självklart göra det, vilken kick det kommer bli!! Tack underbara vänner! I love you!!



Första tre timmarna på festen hann jag knappt varken dricka eller äta något. Det var mest att serva folk och försöka mingla med alla bäst jag kunde. Men när efterätten var klar sket jag i resten och började dricka och mingla på allvar. hehe
Det var blev såklart skandaler. hehe. Som man inte ska prata om högt... hihi
Jag och Miriam skulle mitt i fyllan leka Jackass tyckte vi. Och kom på den briljanta idén att vi skulle kasta oss in i en buske... hmm.....  såhär i efterhand... Why!?  Men jäkligt kul var det och skrattade gjorde vi.
Även våra kära tränare som var där alla tre fick sig nog ett gott skratt. När vi på fyllan försökte göra kolmaskar och armhävning. Vilket såklart inte alls gick bra på dom darriga armarna.

              

Har ingen riktig koll på allt som hände för jag var själv inte i minne sinnens fulla bruk denna kväll. "någon" hade fått i mig vodka.... Vilket gör att jag inte alls har någon kontroll och heller inte mår speciellt bra dagen efter.

Vi dansade och hade så jäkla roligt ända fram till kl 3 på natten när det bara var jag, Peter, Lisa och Anders kvar. Och jag mådde PYTON! Då stängde vi av stereon, låste och åkte hem. Halvvägs hem i taxin kom jag på TREDJE gången på två veckor på att jag ju glömt portnyckeln i lokalen. AHHH!!!!

Vände och åkte och hämtade den. Sen spenderade jag halva natten på toalettgolvet och i toaletten.... och även morgonen därefter. *suck* Inte speciellt kul... Men tack och lov gick det över ganska fort ändå.


Mamma och Petra skulle åka och städa åt mig. När dom kom dit så var det ett gäng invandrare där i lokalen som redan hade städat. Och alla mina presenter var BORTA!!!

Han som hyrde lokalen hade så fint "glömt" att tala om för mig att lokalen var uthyrd från kl 11 på söndagen. Och han hade då gett dom en annan nyckel för att ta sig in.
Efter en kvarts tjaffsande med invandrarna som väldigt starkt förnekade att dom sett några presenter. Så kom dom helt plötsligt på att dom ju visst hade tagit hand om lite presenter och stack iväg och hämtade dom.
MEN.... det saknades tre presentkort och en vinflaska.  Efter mycket bråk så lovade gubben att ersätta mig för det.
Så... det var ingen vidare bra dagen efter det.....

Senare bar det iväg ner till beachplanen och bara ligga där och sova medan några spelade. Men det var fler än jag som hade haft en tuff natt och morron. hihi

Måndagen spenderades på Bremmen med Marcus, Petra, Sigrid och en kompis till henne. Rasmus trivdes som fisken i vattnet ;)
På kvällen bar det iväg till Kolbäck. Och idag tisdag har vi varit på stranden heeeela dagen. solat och badat, solat och badat. Man måste passa på när det är väder :)

Några bilder från lördagkväll

                   

                   

    

Det ska även tilläggas att det dracks 14 liter vodka, 5 plattor öl, 6 liter rödvin och 6 liter vitt vin.


Thats a hell of a party!!


Shake and bake!!


Kommentarer
Postat av: Stefan

När de är dags för 29+11 räknar jag med en inbjudan.. ;oP

2007-08-07 @ 22:48:13
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Petra

Oj...det hade jag inte tänkt på.. du blir ju fan snart 40!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahahahahahaha

2007-08-07 @ 23:51:55
URL: http://pbjelke.blogg.se
Postat av: Eken

Ehm.... SKITKUUUL!!!!!

2007-08-08 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0