Blöt avslutning

Det blev en blöt avslutning på Gävle Cityfest 2007. Men det gjorde ju inget, vi hade ju kul ändå :P

Med ett glatt humör begav sig jag och Björkman till Lisa och Anders för att förfesta. Började lungt men urartade snabbt som vanligt med vääääldigt hög musik och snygga danser. hihi
Kl 22.30 började vi surra om att bege oss nedåt staden för att hinna ta en stämpel på HB innan vi sedan hade tänkt inta öltälten. Tiden gick... och kl blev 23 innan vi kom iväg. Mirre jag och Lisa halvsprang hela vägen ned på stan med våra jackor över huvudet. För det hade börjat spöregna!!! Skit oxå....
Lisa: FAN!! Det regnar... nu kommer mitt hår bli rakt igen!!
Kristin: FAN!! Det regnar.... nu kommer mitt hår bli lockigt igen!!  
hehe....

Kom ner till HB och såg kön som sträckte sig runt hörnet... Å helvete!!!  :O
Aja... vi ställde oss i kön och charmade oss som vanligt förbi vakterna som vid det här laget känner igen oss.
Vad kallas det nu igen..... Stammisar ja. haha
Väl därinne kände vi att vi inte alls hade någon lust att ge oss ut i regnet igen, utan bestämde oss för att stanna kvar där inne och shejka istället. Sagt och gjort, intog dansgolvet!! WIHOOO!! Bra musik som vanligt och bara tre brudar som hade kul. :)
Massor av nya ansikten oxå, inte dom vanliga som brukade vara där. Nytt folk utifrån, KUL!

Vid 01 taget bestämde vi oss för att gå vidare till O´Learys. Där fanns Peter och hans kompisar. Dom hade kommit 30 minuter efter oss till HB och då var det fullt. Ingen mer kom in... :(
Ödestigert misstag!!! Där var nästan folktomt!!! Ahh.... jaja.. vi stuffar väl lite då. Ingen bra musik var det heller...
Men men....
Kl 2 tågar vi ut och beger oss hemmåt. Inget speciellt skvaller eller något speciellt kul som hände denna kväll.. tyvärr. Och kameran glömde jag hemma så inga bilder har jag å dela med mig av heller... tyvärr....

Aja. En helkul kväll. En helkul helg!!!

Imorrn väntar jobb för nu är semestern över för detta år. Men till helgen väntar Åland och World Tour i beach!!
SHAKE AND BAKE!!!

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0