Agenda: Jobb, träning sen FERRE!!

Jaha då har halva av första veckan efter semestern gått då. Idag var jag nog tröttare än imåndags tror jag...
Kanske beror på att det varit rivstart från början. Inte på jobbet... Där är det ändå lugnt. Men även fast man inte har nått å göra lär man ju sitta där i 8 timmar... det är ju inte direkt så att man får gå iväg och spela beach om man känner för det...  Glädjedödare till chefer!! hehe

Igår kom jag hem vid 17 taget och nästan direkt kom det några som skulle titta på lägenheten. Det gick bra och dom skulle ha den sa dom. Ler Lite problem bara... våra inflyttningsplaner krockade lite med varandra. Men det löser sig välle.  Börjar känna mig lite stessad nu. Packade hela kvällen igår och ändå känns det som att det inte hänt NÅTT i lägenheten. Körde iväg med 8 svarta sopsäckar kläder som skulle slängas. 8 KASSAR!!! Det är inte lite kläder det inte.... Fått ner lite porslin i kartonger och börjat rensa i förrådet. Men förrådet.... ujja ujja... Känns som universum därinne..... Minskar inte hur mycket man än plockar.. BAHH!!! 
Ikväll lär det ju inte bli någe packa alls.

Var nyss och käkade lunch mä Petra på Wok Cafét så nu känns det som jag rullar fram. På fikat (som är SNART) vill Suss ha med mig ner och köpa glass..... Illamående Jaja, jag gör henne sällskap.
Efter jobbet är det träning mellan 18-20 och sen ruscha hem för att duscha och snygga upp sig för Sigges avskedsfest. Ah just... avskedsfesterna duggar tätt nu känns det som. Snart kommer väl Petras oxå.... *suck*

Ser fram emot träningen nu iallafall. Har grym träningsvärk sedan i måndags men det känns superbra och kul Ler

Chosan sa Mamba till Black Jack när han fick se
Näcken i Profil bland Blommor och Bin.

KRAAAMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0