orka.se

Jobbig dag idag igen...  Varför ska det vara så svårt och jobbigt.
Jag tror det är för att jag inte fattar vad som hände...
Allt som sagts mellan oss. Du sa att du älskade mig och aldrig känt såhär förut.
Vi träffade varandras föräldrar och du pratade om hur du längtade efter barn och familj....
Nu säger du att jag ska komma över och glömma dig...  Jag står här som ett frågetecken.
Vet att du har det jobbigt och mår dåligt. Men varför får jag inte hjälpa dig? Varför får jag inte finnas vid din sida?
Känner du något för mig men vågar inte?
Eller kom du helt plötsligt på efter allt som sagts att du inte alls kände så ändå......
När jag frågar dig om du verkligen vill att jag ska komma över dig så säger du inget... Är bara tyst..
Försöker börja prata om något annat...
Ibland när du mår riktigt dåligt ringer du och vill bara vara...
Men när jag ringer och ser hur du mår dagen efter så känns det som att du skäms för att du ringt eller mått dåligt. Du vill inte kännas vid och försöker prata bort dig...
Från att ha pratat varje dag slutade du helt plötsligt ringa....  När jag frågar vad som hänt så säger du att du mått dåligt bara...
Jag fattar ingenting.. Men orkar inte må såhär dåligt längre.
Jag har aldrig älskat någon så som dig.
Men du vill inte, eller kan inte... jag vet inte. Och jag måste få må bra. Orkar inte mer...
Jag tänker gå vidare nu....

Jag kommer aldrig glömma dig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0