Mina päron är världens goaste

Idag ringde mamma och pappa och sa att dom var på väg med reservdelar till min bil. YIPPIE!! Jag har världens bästa föräldrar. Dom gör vad som helst för att hjälpa en.  Så nu ser min bil normal ut igen. hihi
Inga hål på sidorna.

Annars då... Ja.. lämnade Rasmus till Tommie idag. Känns... tomt. Men efter två år med att vara varannan vecka mamma så börjar man bli van. I början gjorde det så ont så man bara ville gråta varje gång man skulle lämna honom. Men som jag mår nu så är det nog bra för mig att vara själv. Jag hoppas verkligen jag kan återhämta mig till nästa vecka.

Det börjar kännas lite lättare att andas nu efter Fredrik... Fortfarande tungt. Men nu kommer det iallafall dagar då det känns ok.
Har iallafall insett att det aldrig kommer bli något mellan oss. Även fast man hoppats länge nu. Han är en förvirrad kille. Det som är sorgligt är att han är en av dom bra.... Och dom växer inte på träd. Och det värsta av allt.. Jag har aldrig känt så för någon förut....

Sen har jag ju hämtat mina fina katter idag. :) Jag och Tommie har delad vårdnad om dom oxå. hihi. Varannan vecka. Fridolf 8 kg och Selma 5 kg. Riktiga bjässar. Men dom är underbart sällskap


När jag kom hem från jobbet idag hade jag fått en inbjudan till en 30 års fest. Från en barndomskompis hemifrån Kolbäck. Jättekul!! Så 2 juni är det fest i hemtrakterna. Antar att hela det gamla gänget är där.


Seeen sååå.... var hemma och Petra och glodde på film. Tog med mig en film men den var dålig kvalité på så vi gick till Hemmakväll och hyrde en istället. Kliver in på stället. Och vad spelas det i högtalarna!? En jävla massa äckliga ballader!!! AHHHH!!! Jag orkar inte lyssna på sånt nu. BLÄÄÄÄ!!!! Stegade bort till filmhyllan och ignorerade musiken.
Valde mellan "Säg att du älskar mig" eller "Livet runt 35" Eftersom Säg att du älskar mig är en lite tung film så tyckte Petra vi skulle ta den andra. Iallafall nu tills jag blivit lite stabilare. hmm....
Tyvärr då.. så visade det sig att filmen var fransk!!!! Vi HATAR franska filmer. Ungefär efter halva filmen började det krypa i Petra och hon började sortera massa papper istället. HAHA. DÅ är en film tråkig. Själv höll jag väl ut till nästan slutet iallafall... Tror det slutade lyckligt.  Kärlek och lycka? UÄÄÄK!!!

Men ahhh!! Nu är kl halv ett igen!! ALDRIG att jag kommer i säng i tid. Nu kommer man vara sådär aptrött imorrn igen. *suck*

Over and out från positiva Eken.


Kommentarer
Postat av: Petra

Alla vet ju att jag är en orolig själ :)

2007-04-24 @ 01:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0