Känns som jag blivit tonåring på nytt...

Aha så var det söndag igen då. Känns faktiskt bättre idag tack och lov. Rasmus väckte mig kl 5.30 imorse. Å herregud unge!! Kan du inte sova!! Helst ville jag dra täcket över huvudet och låtsas att jag var någon annanstans.
Men när han börjar klia en på ryggen och kommer närmre och vill kramas och gosa så kan ingen mamma säga nej. :) Hur underbart är inte det då :)
Så vi förflyttade oss till liggläge i soffan istället. Han tittade på barntv och jag fick nån timmes extra sömn.

När man kvicknat till lite kunde jag förflytta mig till datorn. Logga in på msn och spana runt efter någon vaken själ som man kunde surra med en stund.
Jag funderade på det häromdagen. Herregud kvinna! Du är snart 30 år och sitter på msn, efterfesten och allt vad det är. Jag som hade allt kändes det som. Sambo, barn, jobb... Allt var klart och såg ut som jag hade tänkt mig.
Men när blir allt precis som man tänkt sig? Mest aldrig va.... Inte för mig iallafall.
Separation med Tommie och inleder samtidigt ett nytt stormigt förhållande. Som inte heller det gick bra.... Oväntat..
Och hur ser ens liv ut nu?
Känns som livet är kantat av fester och flirter till höger och vänster.
Fick senast igår en nakenbild av en kille jag pratat lite med på msn. hehe... Den va inte dålig den inte ;)
Meeeen man ska ju inte klaga. Nu tar jag igen allt jag missade förut när jag satt där med mina långa förhållanden i ungdomens dagar. Känns som att den här sommaren kommer bli helt okej. Singel istan!
Mycket festa och flirta :P
Fan va nice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0