Händelserik helg minst sagt...

Ojojoj... Vilken helg....
Fredagen började med beach i boulogern med Sigge, Petra och Lisa. Fan va skoj det var. Varmt oxå. *puh*
Sen var det iväg, äta nått och sen hem och göra sig iordning. Petra hämtade upp oss alla och sen drog vi iväg på "blind-party" i Sätra. hehe..  Men det visade sig att killarna var jättetrevliga och tydligen hade vi gemensamma bekanta... Så det blev en jätterolig fest. Jag, Mirre, Petra, Lisa och Camilla röjde loss. Iväg ut på HB och dansade som dårar. Väl därute träffade jag på Henke, Jonas och Patrik oxå. Vilken kväll. :)
Blev uppsläpad av någon kille å dansa lugna låtar oxå. Helt plötsligt försökte killen kyssa mig. Hmm.... Var rör sig i en sådan killes huvud. "Men va gör du?" Frågade jag. Killen: "ähh kom igen nu, du vet att du vill" Ehh.. NÄÄÄ!!!
Å herregud vilka aphjärnor det finns därute. Sen är ju Kristin så snäll oxå så hon kan inte riktigt säga NEJ ordentligt. Så det slutade med att jag fick ta hans nr för att bli av med honom. På vägen hem blev det DELETE i telefonboken. hehe
Tyvärr så råkade jag träffa på mitt lilla ex oxå..... Vad som hände där kan jag lämna osagt... Men det var inge roligt iallafall..  Att det aldrig kan ta slut någon gång. :(

Somnade sent och vaknade tidigt.... fan oxå.. att man aldrig kan få sova dagen efter. Vaknade och mådde skit.. Inte bakis. Bara... skit liksom. Ångest...
Dumfan skickade ju ett medd till Fredrik på natten. *suck* Visserligen stod inget allvarligt i.. men jag SKA ju inte skicka medd till honom!!
jag hade väl skrivit nått i stil med att "Saker har hänt och att jag önskade jag kunde prata med honom"
Så han ringde upp rätt tidigt på morgonen och frågade vad som hade hänt... Fick bara ångest för att jag skrivit och hade ingen lust å berätta nattens historia med exet.... Men han envisades och jag berättade..
Han brydde sig tydligen lite ändå... för ett par timmar senare ringde han igen och hörde hur det var. Skönt att känna ändå...
Sen iväg och äta på kungshallen med Petra. Träffade upp Mirre senare... Hon hade ju supit bort sin bricka för tredje gången på några veckor. hehe. Blivit av med jacka, mobil och nycklar... inge vidare.
Sen drog jag och Lisa till Valbo och gjorde av med lite pengar... närmare bestämt en sisådär 12-1300 kr. =)
Sen hem och göra sig iordning för fest igen. Enda saken var den att jag gjorde misstaget å lägga mig på sängen... skulle ta en liiiiten stödvila tänkte jag. Och somnade... vaknade kl 19. OOFAN!!! Dom saknade mig därborta på festen hos Lisa. Packa ihop kläder å så iväg till Lisa och göra sig iordning där. Mycket tjejer var det på den festen. Men roligt!!
Sen iväg på Hb igen. Mycket lyckad kväll.. träffade Peter. :P
Synd att inte alla kom in.... tråkigt missförstånd och nästa gång ska jag inte ha så bråttom iväg....
Party party!! Hände en massa och det var suuuuperkul.
Ikväll blir det en lugn kväll i Bollnäs med Petra, rödvin och tunna. :P

Pyss pyss

Kommentarer
Postat av: Jörgen

HA
EN
SKÖN
VALBORG!!!

:-)

2007-04-30 @ 11:00:11
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0